måndag 16 maj 2011

Lugn och ro

Ett skönt lugn har infunnit sig efter helgens bravader. Vårmarknaden var väldigt lyckat trots att det dåliga vädret minskade antalet besökare. Jag har inte längre någon press på mig att prestera och tova saker inför någonting utan kan koppla av och njuta av det istället. Gillar egentligen inte att massproducera "bara för att".
Jag har fått några beställningar på tovade dynor som jag ser fram emot att skapa.
Dynan under blev såld under helgen och den var en av de riktigt lyckade dynorna.
Jag kommer att sakna den lite men jag vet att den kommer att bli uppskattad i sitt nya hem ;)


Jag är svag för hjärtan så jag hade även gjort lite hjärtan på tråd. Så enkla och söta.

Hemma i köket.

I hög vid helgens marknad.
På Fårfesten som vi var på sist så sålde jag inte en enda intovad tvål men under helgen
så var de mycket populära. Det är kul att det är så olika kunder på olika marknader :)
Nu ska jag städa undan och fixa med allt som har kommit i andra hand under förra veckan
(och tidigare veckor), har fortfarande barnens vinteroveraller i en hög på övervåningen.

4 kommentarer:

  1. så himla fin sittdynan va..o hjärtan på tråd.. va häftigt...

    SvaraRadera
  2. Den tovade dynan ser riktigt härlig ut. Kul när det går bra på marknad även om jag förstår att det kan vara svårt att göra sig av med saker man är extra stolt över ;-)

    SvaraRadera
  3. Fine tovede såper du har laget. Og så gøy at ditt sitteunderlag ble populært:)

    SvaraRadera
  4. Ja, en ser hvor forskjellig menneskene er, det er morsomt. Så fine de hjertene er!
    Klem Misemor

    SvaraRadera