tisdag 13 mars 2012

Utlottning av ull

Vi firar våren med en utlottning! 

VINNAREN ÄR DRAGEN OCH UTLOTTNINGEN AVSLUTAD... 



För att vara med gör du så här: 
Lämna en kommentar på detta inlägg så får du en lott. 
Länka till utlottningen från din egna blogg så får du en lott till. 
Länkar du från facebook så får du ytterligare en lott. (OBS! Har du ingen egen blogg kan du ändå länka från facebook.) 

Sammanlagt kan du få tre lotter, glöm inte att skriva i din kommentar hur många lotter du vill ha och hur jag kan få kontakt med dig om du vinner. 

Vinsten består av ca 80 g kardad ull i olika färger. Perfekt att göra tussar av till påskriset! 
Varför på detta sätt? Jo, för att jag självklart vill att så många människor som möjligt ska få upp ögonen för vilket fantastiskt material ull är. Samtidigt kan jag nyfiket kika in och få upp ögonen för trevliga nya bloggar :)


Lycka till! 
Dragning sker den 25 mars så att vinnaren hinner få sin ull innan påsk.  

38 kommentarer:

  1. Självklart vill jag vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart vill jag vara med eftersom jag brukar ulltova bl.a till barn barnen

      Radera
  2. självklart vill jag oxå va med..länkar från min blogg...Och ull är ju fantastiskt..det vet vi ju.. jag har tovat blommor nu..o det va himla roligt!! Du är välkommen med i min utlottning oxå!

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna färgglada ulltussar till påskriset! Hej förresten min spinnkompis.

    SvaraRadera
  4. Som en liten frusen vårkyckling vill jag krypa ner i ulltussarna. Tror på Vinst:) 3 lotter :) Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna var med och tävla! Har länkat från min blogg också! :)

    SvaraRadera
  6. Åh, jag vill vara med, förstås och länkar från min blogg! FB orkar jag inte riktigt med, så två lotter till mig!

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med, vilken härlig vinst för mig som nåltovar.
    Jag vill ha två lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/march/25-mars-vinn-harlig-ull.html

    SvaraRadera
  8. Härligt med varm skön ull då våren dröjer......
    Tack för en härlig blogg som jag med glädje följer.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  9. Jag vill pryda riset med ull så jag länkar på fb och får då två lotter om jag förstått det hela rätt :)
    Kram från Lycka.

    SvaraRadera
  10. Nu kände jag igen mig när jag kikade in här :-)
    Vilken trevlig vår-utlottning du har! Det är ju mycket mer originellt och pyssligt att ha ull i påskriset än fjädrar! Jag gillar inte påsken, o inte påskpynt heller, men själva riset är ju toppen, och jag skulle gärna ha härlig ull i det! Så jag är med och tävlar :-) Har länkat på min blogg också, så jag i alla fall får två chanser! Kram

    SvaraRadera
  11. Hej Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning!

    ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jätteskoj tävling!
    Jag vill gärna ha två lotter, tack.
    Ha fin kväll.
    //jonna d

    SvaraRadera
  13. Har man bara bloggvänner hittar man fler och fler intressanta bloggar. Har tovat en hel del och även sett påskris med sådana här ulltottar. Ser jätteläckert ut. Jag är gärna med och chansar och jag länkar.
    Ha en fin vår önskar Eva

    SvaraRadera
  14. Jag hittade hit på något sätt... Vilken kul idé med kardad ull till påskriset! Det har jag aldrig sett förut. Jag är gärna med i tävlingen, och länkar så det blir 2 lotter.

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  15. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/ull.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vara med. Har länkat från min blogg och delat på FB!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  17. Hej, kul! Jag håller med om att ull är kul! En lott till mig tack!

    SvaraRadera
  18. Hej mysig blogg. O vad kul med ull i riset har inte sett detta innan. Är gärna med o tävlar har länkat från min blogg också. ha en mysig kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  19. Tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/march/ull-253.html

    SvaraRadera
  20. Så fint jag vill gärna var med i utlottningen, två lotter, länkar från min blogg.
    solroser.blogspot.com

    SvaraRadera
  21. Jag vill gärna vara med! Jag har delat på FB också så jag får två lotter :)
    /Irene

    SvaraRadera
  22. Oj vad fina ulltussarna är! Skulle vara jättekul att få vinna dom och känna och klämma på dom.. Och attans vilket fint påskris vi skulle ha med så läckert ögongodis i.. Jag deltar med en lott.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  23. Vad fint!! Älskar härliga färger. Både på bild och i verkligheten. Hoppas jag har turen med mig, då kommer de förgylla min påskspecial på bloggen framöver. Håller tummarna!

    (Ps jag har också en liten tävling nu, kika gärna in på min blogg)

    SvaraRadera
  24. jag tar en lott...tänkte det kunde vara fint i vårat ris vi har allergi så inget vatten i vasen..kramiz fritids i Våla

    SvaraRadera
  25. Jag sliter glatt ihop till tre lotter. Har delat på FB, länkat i min blogg och kmattrar inlägg.

    Jag skulle veeerkligen behöva lite mer ull till påskrispynt. I ett senare inlägg ska du få se de små påskägg jag nåltovat ihop av just liknande färger och sedan dekorerat, men nu är det sopslut här hemma och tovningsfingrarna kliar och jag skulle behöööööva fleeer ägg. :-)

    SvaraRadera
  26. Och...glömde..du når mig på beatrize_74d@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Ohh jag vill gärna vara med! Tar gärna tre lotter!!

    Hälsningar Marja!

    SvaraRadera
  28. Häftiga ulltussar. Klart att jag vill prova lyckan med 1 lott.

    SvaraRadera
  29. Såklart att jag vill vinna lite ull! Har nyligen tovat en väggbonad och fick blodad tand...vill göra mera! H. Tilda Två lotter tack, länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  30. Jag har länkat från min blogg och vill gärna vara med med två lotter! :-)

    SvaraRadera
  31. Jag vill också gärna vara med och har länkat jag med, alltså två lotter!

    SvaraRadera
  32. Mycket finare än fjädrar! Jag vill gärna ha en lott.

    SvaraRadera
  33. Hej! Jag tar en lott.Hoppas på tur mvh. Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hej Hej jag är gärna med och tävlar! Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Om det inte är försent är jag gärna med och tävlar. Länkat: http://handarbete.appelklyftig.com/#post162

    mail: hemma snabel-a appelklyftig punkt com

    SvaraRadera