fredag 1 juli 2011

Utlottning!

Vi firar premiären av Gärdets lantgårds nya hemsida med lite utlottning här på bloggen!


Sländan är bottentyngd och väger ca 80 g. Den kardade ullen på bilden ingår.
Den tovade sittdynan är ganska stor och gråbeige i färgen.
Perfekt att sitta på i solväggen eller i pulkan på vintern.

Glöm inte att gå in och kika på den nya hemsidan! Jag vill jättegärna ha ris och ros!

http://gardetslantgard.se/


FÖR ATT VARA MED GÄLLER FÖLJANDE:
Att lämna en kommentar = 1 lott
Länka på facebook = 1 lott
Länka från egen blogg eller hemsida = 1 lott

Skriv hur många lotter du ska ha och lycka till  :)

Dragningen sker den 16 juli.

41 kommentarer:

  1. Finfin utlottning som jag gärna är med på,jag länkar från facebook också så 2 lotter tack :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag är också med på 2 lotter (länk på fb) :)

    SvaraRadera
  3. hej, vad fint. Jag vill vara med och jag länkar på bloggen o fb.

    SvaraRadera
  4. Tar jätte gärna två lotter, länkar från FB.
    Tar jätte gärna två lotter, länkar från FB.

    SvaraRadera
  5. jag tar oxå 2 lotter,,länkar från min blogg..Det va en jättefin sittdyna,,o en "gullig" slända...

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med, vilken fantastisk slända!

    SvaraRadera
  7. Fina vinster! Jag är med på 2 lotter.

    SvaraRadera
  8. Oj, detta hade jag sånär missat!
    Jag vill vara med och få två lotter; länkar från min blogg!
    Nu ska jag klicka på länken också!

    SvaraRadera
  9. Jättefint har det blivit! När jag så småningom tycker att jag behöver en kardmaskin ska jag absolut komma ihåg att de finns att köpa hos dig!

    SvaraRadera
  10. Klart att jag vill vara med att tävla om en så fin vinst!
    Det är en av mina drömmar, att kunna spinna :)
    Jag länkar på min blogg för 2 lotter.

    SvaraRadera
  11. MEN vilka fina priser! Naturligtvis vill jag gärna vara mer i utlottningen.
    Jag länkar med bild i högra sidebaren och deltar med 2st lotter.
    Trevlig Sommar & Lycka till med nya hemsidan.
    Sarah

    SvaraRadera
  12. Jösses, vilken fin dyna! Den skulle passa perfekt under min rumpa! Har ingen blogg. Men vill gärna vara med på utlottningen.. Hoppas du har en härlig kreativ sommar! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Deltar gärna i utlottningen med en lott.
    Spann lite med lånad slända på 80 talet men är sugen på att testa igen.

    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  14. Alltid kul när man hittar en ny hemsida med fåranknytning.
    2 lotter till mig, länkar till Facebook.
    guki@live.se

    SvaraRadera
  15. Eftersom alla andra har två lotter kan jag ju inte vara sämre!

    SvaraRadera
  16. Visst vill jag vara med, jättefin slända och sittunderlag! 2 lotter, har länkat från min blogg!

    SvaraRadera
  17. En slända med får, jag är kär! Länkar från bloggen så två lotter blir det :)

    SvaraRadera
  18. Hej! Jag vill också vara med. Jag länkar dig till min blogg men det hade jag gjort även utan den extra moroten med två lotter. Frågan är om du vill vara bland ull och skinn länkarna eller mer lantligt. Jag bestämmer att det blir ull för där finns nämligen inte så många.

    SvaraRadera
  19. Åh! Klart jag vill vara med och tävla! Länkar från bloggen också... :)

    SvaraRadera
  20. Skulle så gärna vilja ha en slända! Hoppas på turen hos dej. En lott nöjer jag mig med.

    SvaraRadera
  21. Skulle gärna vilja lära mig spinna mitt eget garn, så jag vill absolut vara med och tävla! En lott blir det för mig.
    Monica

    SvaraRadera
  22. Hej!
    En sådan slända skulle jag så gärna vilja ha så nu håller jag tummarna för allt vad jag förmår :-)
    En lott till mig, tack!
    MVH
    grettve@live.se

    SvaraRadera
  23. Den här utlottningen vill jag gärna vara med i! Har en önskan om att någon gång lära mig spinna på slända, med en sådan fin slända måste det vara dags!

    SvaraRadera
  24. Hej
    Denna utlottning vill jag gärna vara med på och lägger en länk från facebook.
    Mvh Pia (garvaregarden@yahoo.se)

    SvaraRadera
  25. Härliga vinster! Jag vill få chansen att vinna! :-)

    H / Emelie

    emli(a)sverige punkt nu

    SvaraRadera
  26. Hej!
    Självklart vill jag vinna..(försöka iaf)
    Trevlig hemsida..
    Mvh
    Doris

    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Vilken härlig vinst! Är gärna med på en lott!

    Bellis
    bellis23@spray.se

    SvaraRadera
  28. Så kul, gillar att spinna så en slända till hade passat bra. Är så lite på facebook så jag lägger linken på bloggen :)

    SvaraRadera
  29. Vilken härlig sittdyna! Vill gärna vara med på 2 lotter då jag länkar från min blogg!
    Mvh Margot

    SvaraRadera
  30. Tar gärna tre lotter:-) länkar både via fb och min blogg.

    SvaraRadera
  31. Åååå, vad jag vill vinna!! Tar 2 lotter, länkar så klart!!

    SvaraRadera
  32. Jag vill gärna vara med och tävla - en slända är alltid välkommen, jag har även länkat från bloggen. Ris och ros: Jag följer din blogg via min blogglista, mycket trevlig blogg och även den nya hemsidan är trevlig att gå in på, skön för ögonen och lättnavigerat. Kanske du kunde ha lagd in en karta under "kontakt" och lite text om er under "om oss" samt ev en länk till louet i och med att inte allt visas på eran sida men är beställbart?

    SvaraRadera
  33. Jeg vil gerne være med - ét lod til mig, tak :-)
    Jeg har arvet min farmors spinderok og skal til at lære mig at spinde, så jeg vil følge din blog og butikkens hjemmeside. Ser frem til at der kommer mere uld i butikken, så kan det ske at du får mig som kunde :-)

    SvaraRadera
  34. Vilka härliga priser de vill jag gärna försöka vinna.

    Jag tar två lotter och länkar från min blogg


    Ha en riktigt fin fortsättning på sommaren.

    Gunilla

    SvaraRadera
  35. Fantastiskt fin slända och underlaget med. Jag länkar från min blogg så det blir väl 2 lotter då.

    SvaraRadera
  36. Hej jag vill gärna ha chans att vinna!

    SvaraRadera
  37. Vill gärna vinna en av dessa fina priser! En lott till mig :)

    SvaraRadera
  38. Vilken rolig sida jag länkar från facebook också för klart att jag vill vara med o vinna/florasvenneberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag kastar in en lott och håller tummarna!

    SvaraRadera
  40. Om jag hinner vill jag gärna vara med, 2 lotter, jag länkar från min blogg.

    Underbar blogg och härlig webbutik. jag hoppas det kommer lite kurser så att jag kan vara med.
    Tack.

    SvaraRadera