söndag 24 juli 2011

Resultatet...

... av en veckas intensiv tovning.

Hello Kitty-kudde, kruka, "tulipaner", glasunderlägg, broscher och dekorationer.

Sittdynor och grytunderlägg.

Mera sittdynor, namngivna med olika tovningsmetoder.

Tovade tossor, sittdynor.

En kombination av tovning och "sy i skinn".

Snyggt dekorerade med initialer.
Allt kom tyvärr inte med på bild (vem hinner springa runt och ta kort?)
missade tyvärr till exempel att fota barngruppens alla fina tovade får.
Jag har haft en väldigt fin vecka och är mycket stolt över mina deltagare som jobbat på så
såpvattnet skvätt högt och lågt. Jag har sagt det förrut... ULL ÄR FANTASTISKT!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, en sådan aktivitet!
    Massor av fina saker!

    SvaraRadera
  2. Så jättemycket fint! Önskar att jag hade fått skapa i ull hos dig jag också :-)

    SvaraRadera