onsdag 17 augusti 2011

Min sanna verkligheten. Del 2.

Japp, verkligheten var det och även om jag rensat på golvet, dammtorkat lite, dammsugit och skurat hela nedre våningen på huset så tar det aldrig slut. Jag bor INTE i ett "visningshem" den saker är säker.
Det är alldeles för mycket liv och rörelse inom dessa fyra väggar.

Högen med kläder som ska lagas har legat ganska länge på mognad.
Tror det närmar sig, snart blir det kanske gjort!

Golvet är fritt igen om man inte räknar med hunden som ligger och skräpar  ;)
Jag kommer att forsätta visa min verklighet, till viss del har jag nog alltid gjort det.
Att arrangera bilder har jag inte tid med.

NU ska jag fästa lite trådar så jag kan visa mitt färdiga resultat från helgen stickstämma inom kort!

1 kommentar:

  1. Så flotte bildet, herlig, takk!!!
    Fin hund også.
    Gleder meg til å se hva du har hatt på pinnene.
    Klem fra meg =)

    SvaraRadera