fredag 30 mars 2012

Återbruk, sovrum del 1

Mitt lite större bidrag till Återbruksutmaningen. 
Här skådar ni min nya sänggavel. Eller, nja ni skådar baksidan av sänggaveln. 
Dörren är mindre lappad på framsidan ;)
Just nu står den i ladugården där den befunnit sig X antal år. 
Väldigt gammal ladugårdsdörr som ska få flytta in och få en hedersplats. 
Oj titta, en herrbetjänt! 
Brevid står det en även en gammal stege som jag funderar kan fungera fint lutad mot sovrumsväggen.
Perfekt att hänga filtar, överkast, byxor eller annat på. Den verkar ha gjort sitt ute i ladugården ändå, inte den stadigaste varianten direkt. Gubbens och min plan är att sovrummet ska bli klart under helgen, i kväll ska det spacklas!

5 kommentarer:

  1. Åhh skall bli spännande att få se det färdiga resultatet.. =)

    SvaraRadera
  2. Det kommer att bli jättefint. En sån klädhängare skulle jag också behöva i mitt sovrum där det hamnar alldeles för mkt kläder i en fåtölj.

    SvaraRadera
  3. Spännande att kika in här/ återkommer. Ulla

    SvaraRadera
  4. Oj, oj, oj.. det ser ut att kunna bli hur tokfint som helst!! Ska bli spännande att följa din odyssé från lagårn till sovrummet.

    SvaraRadera