måndag 26 mars 2012

Dags att bli kreativ!

Utmaning hos Beas barnslikheter. 



Jag har så mycket som bubblar inom mig så jag behöver verkligen få hjälp med att sätta fart. 
Detta är ett perfekt sätt ;) Jag antar denna månad hela TVÅ utmaningar. 

Den första är hos Beas barnslikheter där det handlar om att använda det som finns till att göra någonting. Jag har massor av tänkta projekt så det passar mig perfekt! Den andra utmaningen handlar om återbruk och finns hos Klockarbarn. Den utmaningen bli lite mer tanke- och tidskrävande men jag vet att det finns massa saker ute i ladugården som bara väntar på att få möta färgburkarna som står och väntar inne under trappan. Ska passa på att suga lite på den karamellen och se vad som hinns med. 
Satsar på ett större projekt tror jag... hmm. 

1 kommentar:

  1. Förstår inte vad det är med VÅREN som ställer till det sååå för oss... Inpirationen flödar över till det o det o det... Måtte vi inte jobba ihjäl oss utan vi MÅSTE lukta på jorden - blomorna - solen...

    SvaraRadera