måndag 23 april 2012

Återbruk, sovrum del 4

Då var det dags för herrbetjänten att flytta in. Stegen som jag hittade i ladugården har även fått sällskap av en lampa jag fyndade i källaren hos min kära mormor. Den är nu åter i bruk ;) Jag är galet glad i gult just nu, det kanske sitter kvar efter påsken som varit eller så är det solens frånvaro som påverkar. Det är en pigg och varm färg som smittar av sig. 
Återbruk och åter i bruk. 
Där står den bra! . 
Charmiga detaljer. Älskar att den har en historia. 
Ytterligare ett steg närmare ett färdigt sovrum. Vi saknar fortfarande lite detaljer som fönsterfoder och liknande men det kommer väl upp så småningom. Kanske blir detta sista delen i sovrumsprojektet, kanske inte... har fortfarande funderingar över mina sängbord... 
Andras bidrag till utmaningen hittar du här! 

2 kommentarer: