onsdag 29 februari 2012

Nu får det vara nog!!!

Omväxling förnöjer! 
Feng Shui pågår! 

Det går helt enkelt inte längre, vardagsrummet måste få sig ett lyft. Det är betingat med trötthet och sjukdom. Jag vet inte hur många timmar som har försvunnit i den där soffan tillsammans med snorpapper och andra liknande attiraljer. Den långa vintern är över och våren är här. Jag behöver röra om i grytan och få in ny energi. 
Sååå tråkigt och energidött. Jag spyr! 
Jag har inte ens lust att städa, what´s the point liksom? 
 Med hjälp av dottern så drog stora möbleringsprojektet igång, vi testade lite olika varianter. 

Så här kanske? 
Eller kanske så här? 
Hur det blev får ni se... det är inte klart än men snart! Vill poängtera att jag hade kunnat spendera ett antal tusenlappar på lite nya möbler... det var ganska nära MEN vi ska renovera övervåningen nu i vår så det gäller att hålla igen. Jag gillar inte att konsumera bara för att, bättre att fixa och trixa med det man redan har.

Fortsättning följer... 

3 kommentarer:

  1. Blir spännande att följa din o dotterns framfart. Kan tänka att det är solen som ger er energi...

    SvaraRadera
  2. Tråkigt ? Energidött ? Ommöblering ? Nya möbler ?
    Du har det ju jätteljust, fritt städat och himla fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vilken snäll kommentar! Tyvärr har det sett likadant ut alldeles för länge, jag behöver verkligen lite ny energi och då kan Feng Shui hjälpa till :)

      Radera