måndag 6 februari 2012

Plötsligt lossnar det!

I soffan framför teven så skedde det små mirakel under helgen. Inte nog med att jag har stickat klart mina första par strumpor... jag började på mitt första par vantar också! Undrens tid är inte förbi ;)

Sockorna ska få tillbringa våren och sommaren väl undangömda.
Jag är så trött på garnet så jag vill inte se det på mina fötter, ursch! 

Jag har till och med repat lite och ändå hunnit en bra bit på väg! 
Det gäller att passa på medan det är kallt ute. Egentligen har jag mer lust till att börja med lilltjejens virkade solhatt. Handlade garnet nu under helgen så det pirrar i fingrarna efter att få ta fram virknålen. 
Idag har jag startat ett helt annat sorts projekt, ett projekt som verkligen fyller hela huset! Mer om det avslöjar jag vid ett senare tillfälle ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar