måndag 11 februari 2013

Städat fram lite lycka

Yes! Jag har hittat mitt borttappade nålbrev! 
En mycket bra start på mitt mål, Feng Shui är suveränt. 
100 % ull, 100 % kärlek.
Ett stort lass med diverse kläder har åkt iväg till Erikshjälpen.
Hurra vad skönt för garderoberna, mig och kanske någon annan klädlös stackare. 
Tänk, vad lätt det är att skapa känslor till materiella ting. På min Feng Shuirunda i garderoberna hittade jag slitna kläder med hål i från min gymnasietid. Why? Bara för att det gick? Nej, UT med skiten! 

Glädjen börjar komma åter och jag ska försöka städa fram symaskinen inom de närmsta dagarna.
En ny soffa måste ju ha lite roliga, fräscha, våriga, glada kuddar! 

1 kommentar:

  1. Så skönt när man hittar saker man verkligen bryr sig om och har saknat! Grattis! Sedan kan man ju undra hur man funkar ibland, jag går igenom lådor som stått oupp-packade sedan flytten för drygt ett år sedan och ibland undrar jag varför jag inte slängde grejorna direkt?!:-D

    SvaraRadera